
КАТЕГОРІЯ НОВИНИДАТА 29.11.21
«Бізнес без бар’єрів». На платформі одного з учасників відбувся Тиждень інклюзивності та різноманіття
Олена Зеленська виступила під час відкриття Тижня інклюзивності та різноманіття на платформі Danone Ukraine. У заході взяли участь представники спільноти «Бізнес без бар’єрів» — великі українські та міжнародні компанії, що об’єдналися навколо ініціативи першої леді «Без бар’єрів».
«Будь-який бізнес — великий чи малий — це соціальний організм. Він безпосередньо впливає на соціальну атмосферу у країні — задоволеність громадян рівнем і способом життя. Тож в інтересах країни — створювати умови, щоб бізнес був відповідальним корпоративним громадянином. Щоб він розумів свій внесок у соціальні зміни. Завдання держави — поставити загальні цілі, визначити пріоритети для того, щоб робити важливі речі спільно. І безбар’єрність — одна з таких великих цілей. Адже можливості для кожного — це можливості для всіх!» – зазначила Олена Зеленська.
У форматі живої панельної дискусії представники бізнесів-учасників спільноти поділились досвідом впровадження безбар’єрності у своїх компаніях. На основі озвучених кейсів, практик та порад буде сформовано збірку «Перші кроки до безбар’єрного бізнесу».
Учасники спільноти висловили сподівання, що вона стане посібником та орієнтиром для компаній, які відчувають необхідність впровадження безбар’єрності, але не знають з чого почати.
«Це називається «соціальна відповідальність», але я б назвала простіше — людяність. Таким має бути кожен бізнес і вся країна. І вони такими обов’язково стануть. Бо що більші можливості в кожного — то більші вони в усіх нас», – зазначила Олена Зеленська.
Нагадаємо, «Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів».
Всього понад 20 компаній згуртувалися, щоб зробити безбар’єрність частиною своєї бізнес-стратегії й забезпечувати рівні можливості у доступі до роботи, сервісів, послуг для всіх груп суспільства, включаючи людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з дітьми до шести років, жінок, молоді тощо.
Щоб дізнатись більше про впровадження принципів безбар’єрності в бізнесі, переходьте на сторінку спільноти на «Дія. Бізнес» за посиланням.
Тиждень «Інклюзивності та Різноманіття» від компанії Danone Ukraine, учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів», – це тематичний тиждень, присвячений розвитку культури інклюзивності та різноманіття у компанії. Це щорічна подія, ціль якої – показати розвиток напрямку інклюзивності та різноманіття у компанії та країні, його актуальність, а також поділитися успіхами та планами у просуванні I&D змін.