
КАТЕГОРІЯ НОВИНИДАТА 01.02.22
«Бориспіль без бар’єрів»: Співробітники аеропорту вчилися комунікувати з людьми, які мають нейровідмінності
Співробітники аеропорту «Бориспіль» пройшли навчання, як комунікувати з людьми з нейровідмінностями. Тренінг організовано у межах проєкту «Бориспіль без бар’єрів», який реалізується на виконання ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів».
У місцях великого скупчення людей, таких як аеропорт, очікування на подорож може додати нервового напруження. Усе через те, що ми поспішаємо, намагаючись встигнути на рейс, маємо вистоювати черги, хвилюємося через переліт. У людей з нейровідмінностями такі ситуації можуть викликати небажану поведінку.
Наприклад, дівчинка з розладами аутистичного спектра не хоче знімати куртку на контролі безпеки. На прохання не реагує, а якщо верхній одяг потягнути – кричить і б’ється головою об підлогу до крові.
Кризову поведінку у людей з розладами аутистичного спектра може викликати будь-яка процедура, яка є стандартною в аеропорту.
Що робити у таких ситуаціях співробітникам летовища, які відповідальні за безпеку і проведення контролю? Про це у ході тренінгу розказала експертка Анастасія Степула. Участь у навчанні взяли 142 представники пасажирських служб, які працюють в зоні контролю, черговими залу, адміністраторами, операторами, менеджерами по роботі з клієнтами тощо.
Курс організували Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Visa та наша громадська організація. Його мета – зробити так, аби час, проведений в аеропорту, був максимально комфортним різних для пасажирів.
Раніше співробітники аеропорту пройшли ще одну тренінгову програму, яка включала в себе опанування основ безбар’єрності, етики спілкування з пасажирами з порушеннями слуху та базових навичок жестової мови.