
КАТЕГОРІЯ КЕЙСИДАТА 18.08.22
«Бізнес без бар’єрів» у воєнний час
Людина — головна цінність спільноти «Бізнес без бар’єрів» завжди — і під мирним небом, і у воєнний час.
Кожен учасник ком’юніті на своєму фронті робить вклад в перемогу над російською агресією, а також докладає зусиль для подолання наслідків війни, які наразі є найбільшими бар’єрами для усіх українців.
Yakaboo. Популяризація української книги й авторів
З перших днів війни національна книжкова платформа відкрила безкоштовний доступ до книжок у своєму мобільному додатку — наразі всі електронні та аудіокнижки тут можна читати і слухати без обмежень.
Yakaboo відмовилась від будь-якої співпраці з російськими авторами та видавництвами, вилучила з продажу всі російські книжки. Натомість — популяризує та підтримує українську книгу й авторів, докладаючи зусиль до розвитку національної книжкової галузі.
В перші дні війни Yakaboo вдалось врятувати з-під Києва, з району ведення активних бойових дій, майже мільйон українських книжок та перевезти їх у безпечніше місце — на Буковину.
ДТЕК. Підтримка енергетичної безпеки країни
Фахівці компанії відновлюють електропостачання у населених пунктах, що постраждали від ворожих ударів — роблять усе можливе, аби дати світло в міста і села, які опинилися в епіцентрі бойових дій.
Компанія є учасником екологічної ініціативи щодо вимірів та радіаційного контролю в різних регіонах України. Так, на ТЕС ДТЕК Енерго проводиться щоденний вимір радіаційного фону, результати якого відображаються на інтерактивній мапі.
Група ДТЕК надає гуманітарну підтримку громадянам, постраждалим внаслідок російської агресії, а також підтримує наших захисників — амуніцією, технічними засобами.
ЕРАМ. Турбота про своїх фахівців і допомога країні
Відомий виробник програмного забезпечення надає матеріально-технічну підтримку медичним, реабілітаційним та гуманітарним місіям в Україні. Зокрема, 10 мільйонів гривень, які було передано «Червоному хресту», пішли на медичну допомогу військовикам та населенню і на підтримку вимушених переселенців.
Компанія потурбувалася про своїх фахівців та їхні родини, організувавши їх евакуацію до безпечніших регіонів країни. Крім того, навчальний центр з підготовки ІТ спеціалістів ЕPAM UniversityPrograms допоміг університетам у низці українських міст перенести дані до хмарних сховищ AmazonWebServices.
ПУМБ. Підтримка стабільності фінансової системи і допомога ЗСУ
Інкасатори Першого Українського Міжнародного Банку, ризикуючи життям, поповнюють банкомати. Експерти з безпеки та ІТ — відбивають кібератаки, захищаючи дані і кошти вкладників. Менеджери у відділеннях, де це можливо, продовжують обслуговувати клієнтів.
З початку війни ПУМБ організував можливість швидкого переказу будь-якої суми без комісії на підтримку ЗСУ через додаток «ПУМБ Online», web-версію онлайн-банкінгу, платіжну платформу PayHub та каси працюючих відділень.
Ощадбанк. Забезпечення українців необхідними сервісами
Бар’єру між клієнтами та банківськими послугами не має бути навіть у воєнний час, вважають у найстарішому державному банку України.
Банк забезпечує українців необхідними сервісами, пролонгує картки, допомагає клієнтам фінансово підтримувати ЗСУ.
Ощад першим серед великих банків відновив програми іпотечного кредитування. На шостому місяці війни було відновлено кредитування готівкою, купівлі на виплат, а також на придбання авто — як нових, так і вживаних.
«Фокстрот». Допомога технікою і збереження робочих місць
Допомога ЗСУ, рятувальникам, військовим шпиталям, силам територіальної оборони, мешканцям міст, що приймають вимушених переселенців — пріоритетні напрями роботи рітейлера побутової техніки та електроніки.
За перший місяць війни «Фокстрот» опрацював півтисячі запитів на допомогу у вигляді побутової техніки та електроніки.
Компанія утримує робочі місця та заробітну плату за співробітниками, які служать в лавах тероборони і Збройних Сил.
«АТБ». Продукти та товари першої необхідності
Магазини цієї торговельної мережі продовжують працювати в умовах війни. У містах, де йдуть активні бої, сформовані опорні супермаркети АТБ, щоб забезпечувати людей продуктами та товарами першої необхідності.
Ще з перших днів війни магазини мережі відкрили свої підвальні приміщення для укриття. Майже у кожному супермаркеті облаштовано пункт збору гуманітарної допомоги для підрозділів ЗСУ та ТРО.
Укрпошта. Банк, магазин і зв’язок із близькими
Під час війни національний оператор поштового зв’язку надає українцям не лише звичні послуги — для багатьох він став і банком, і магазином, і можливістю бути в контакті зі своїми близькими.
«Укрпошта» продовжує виплачувати пенсії. Як кажуть в компанії, це найбільше, за що їм дякують українці.
Компанія підтримує українських підприємців, а також допомагає нашим громадянам, які постраждали через війну. Йдеться і про доставку «гуманітарки», і про логістичну підтримку державної ініціативи з евакуації бізнесів зі сходу країни, і про спеціальні умови та знижки в ключових послугах.
Asters. Консультації pro bono, допомога армії та цивільним
Працівники цієї юридичної фірми у воєнний час надають консультації pro bono (добровільно і безкоштовно) тим, хто цього потребує, а також відстежують найважливіші зміни у законодавстві та інформують про їхній вплив на бізнес.
Asters допомагає у транспортуванні та евакуації територією України, тимчасовому поселенні, у перетині кордону та інших питаннях, з якими стикаються громадяни, які через війну покинули свої домівки.
Компанія разом з українською юридичною спільнотою транслює на міжнародному рівні все, що відбувається в Україні, закликаючи не працювати з російськими бізнесами та закривати офіси у країні-агресорі.
Укрзалізниця. Дорога життя та інфраструктурна опора країни
Національний перевізник евакуює людей з небезпечних регіонів України, доставляє гуманітарні вантажі та важливі грузи.
Щодня Укрзалізниця забезпечує «дорогу життя» для тих, хто через війну їде до безпечніших регіонів, і доводить, що машиністи, колійники, диспетчери, чергові по станціях — не просто професіонали, але і справжні «залізні герої».
ПриватБанк. Стабільна робота та «Рука допомоги» для співробітників
Люди отримують зарплати, бізнес продовжує робити свій внесок в економіку, а волонтери легко збирають кошти як в Україні, так і за кордоном, щоб забезпечити військових і цивільних усім необхідним. Так один із найбільших банків країни описує результат своєї стабільної роботи у воєнний час.
Тисячі співробітників Привату щодня роблять усе можливе, щоб відбувалися розрахунки, а в банкоматах була готівка.
Зі свого боку банк турбується про своїх працівників — в умовах воєнного часу було розширено дію програми «Рука допомоги». Так, створено додатковий Фонд допомоги співробітникам, які постраждали від бойових дій.
Work.ua. Допомога армії та новації для ефективнішого пошуку роботи
Один із найбільших сайтів пошуку роботи підтримує армію, волонтерів і цивільних, допомагає залучати допомогу з-за кордону та робить процес працевлаштування у воєнний час швидшим і результативнішим.
Зокрема, Work.ua надає безкоштовні консультації з пошуку роботи. Понад 100 фахівців з працевлаштування готові розповісти, як шукати роботу в Україні та за кордоном, як скласти резюме (іноземною мовою також), підготуватися до співбесіди.
SOCAR. Безкоштовне пальне для спецтранспорту, допомога лікарням
SOCAR Energy Ukraine продовжує заправляти гостей пальним. Машини швидкої допомоги та транспорт Державної служби України з надзвичайних ситуацій на АЗК мережі заправляються безкоштовно та позачергово.
В компанії кажуть, що пишаються кожним лікарем, рятувальником, пожежником, волонтером, які зараз надають допомогу 24/7 в будь-якій точці України.
В межах спільного проєкту із Благодійним фондом «Твоя опора» «SOCAR Благо» надає медичну та гуманітарну допомогу лікарням для потреб поранених, дітей, мирних жителів.
Visa. Призупинення діяльності в Росії та підтримка постраждалих
Надважливе рішення міжнародного платіжного сервісу на глобальному рівні — призупинення діяльності в Росії, про що було оголошено ще на початку березня. Так, картки Visa, випущені в РФ, більше не працюватимуть за межами країни, а картки іноземних банків — на території Росії.
Visa тимчасово скасувала внутрішні міжбанківські та еквайрингові транзакційні комісії на території України, надає гуманітарну допомогу людям, які постраждали від війни, а також навчає українок-переселенок ІТ-професіям.
«Сільпо». Повернення до звільнених міст та допомога гуманітаркою
Мережа продуктових супермаркетів поповнює асортимент відповідно до потреб Гостей, надає і розповсюджує гуманітарну допомогу по всій Україні та вже працює у звільнених містах столичного регіону й Чернігові.
«Сільпо» зберігає програму лояльності «Власний Рахунок», яка дає можливість накопичувати бонуси за здійснювані покупки й згодом використовувати їх для оплати нових. З квітня знову запрацював онлайн-магазин shop.silpo.ua, а у травні — стартували акції й персональні пропозиції для Гостей мережі.
МакДональдз. Підтримка компанди, «гуманітарка» та волонтерство
Мережа закладів швидкого обслуговування з перших днів вторгнення РФ призупинила свою роботу в Україні, однак продовжувала видавати заробітну плату своїм співробітникам та сплачувати податки.
Через свого партнера — благодійну організацію Фундація Дім Рональда Макдональда — мережа допомагає українським лікарням і родинам.
Коли відчувалися проблеми з постачанням продуктів, МакДональдз віддавав з ресторанів і складів продукцію міським радам, які розподіляли її відповідно до потреб людей у регіонах.
Fairmont Grand Hotel Kyiv. Підтримка ДБСТ та мистецького фронту
Fairmont Grand Hotel Kyiv разом зі ще одним учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів» організував і доправив допомогу для дитячих будинків сімейного типу на Чернігівщині. Всього 24 сімей отримали електроніку та побутову техніку задля забезпечення базових потреб та облаштування зручного перебування.
Інший великий напрям діяльності Fairmont Grand Hotel Kyiv під час війни — підтримка культурно-мистецького фронту. Після долучення до проєкту фонду Artists Support Ukraine (ASU) цей учасник спільноти заклав початок проведенню серії культурних заходів, кошти з яких пішли на підтримку акторів Херсонського музично-драматичного театру імені Миколи Куліша, акторів Луганського театру.
Група 1+1 media. Переформатування роботи та соціальні проєкти
Один із найбільших медіахолдингів Східної Європи тримає оборону на інформаційному фронті, втілює соціальні проєкти, а також волонтерить, залучаючи до цього процесу зірок і ведучих групи.
Разом з іншими українськими медіагрупами, «Суспільним» та каналом «Рада» 1+1 media веде спільний марафон «Єдині новини», щоб цілодобово надавати українцям критично важливу інформацію.