
КАТЕГОРІЯ НОВИНИДАТА 28.03.23
«Бізнес без бар’єрів» розширюється – до спільноти долучилися нові компанії
Декларацію про втілення принципів безбар’єрності у бізнесі підписали платіжна система Mastercard та український онлайн-сервіс виклику авто Uklon. Влітку до спільноти, що розділяє цінності безбар’єрності, долучилася мережа магазинів «Фора».
Про це стало відомо на зустрічі спільноти, яка 28 березня пройшла за участю першої леді Олени Зеленської, першої віце прем’єр-міністерки – Міністерки економіки Юлії Свириденко та міністерки у справах ветеранів Юлії Лапутіної.
«Сьогодні зустрілася зі спільнотою «Бізнес без бар’єрів». Це об’єднання компаній, які до війни згуртувалися навколо теми безбар’єрності (рівних можливостей для працівників), а під час вторгнення – трансформувалися у справжній хаб підтримки українців та України. Вони продовжують працювати, платити податки, зберігають робочі місця – тримаючи таким чином економіку, допомагають фронту, надають гуманітарну допомогу», – написала в своєму Facebook перша леді.
Зустріч було присвячено обговоренню питань, актуальних під час війни та на перспективу відновлення. Зокрема, інтеграції у ринок праці людей з інвалідністю, ВПО, захисників та захисниць, які повертатимуться з фронту, адаптації робочих місць, необхідності впровадження програм перенавчання та перекваліфікації.
У ході зустрічі компанії розповіли про свої кейси із розвитку безбар’єрності та анонсували плани.
Наприклад, Visa реалізовує ініціативи, спрямовані на підтримку жінок-підприємниць. Група 1+1 media, яка зараз у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я втілює спецпроєкт «Жити далі», робитиме адаптацію «Довідника безбар’єрності» у відеоформат. Укрзалізниця втілюватиме комплексну програму «Інклюзивна залізниця». У фокусі уваги Укрпошти – відновлення роботи на деокупованих територіях, що включає і роботу з персоналом, і відбудову зруйнованих відділень. McDonald’s розширюватиме проєкт із подолання бар’єру у спілкуванні людей з порушеннями слуху з колегами та клієнтами. Низка компаній уже працюють над програмами реінтеграції та адаптації співробітників, які повертатимуться із фронту.
Перша леді подякувала бізнесам, що у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я долучилися до навчань зі стрес-менеджменту та першої психологічної допомоги від фахівців Israel Trauma Coalition та ВООЗ.
«Це допоможе і самим співробітникам компаній наростити «броню» від стресу, емоційного виснаження, і допомогти почуватися краще тим, хто приходить до них у якості клієнтів, пасажирів, покупців», – зазначила Олена Зеленська.
Перша леді резюмувала: «Перемога здобувається не лише на фронті – вона наближається чуйним ставленням один до одного, усуненням бар’єрів і складнощів перед кожною людиною, людськістю. Тож продовжуємо перемагати і в цьому».