
КАТЕГОРІЯ НОВИНИДАТА 02.12.21
В Україні стартувала комунікаційна кампанія з просування безбар’єрного спілкування
Одночасно в усіх областях країни з’явилися сітілайти, які розповідають про поняття безбар’єрності різними образами.
Наприклад, героями одного з плакатів стала пара літніх людей, які танцюють. Плакат підписаний такими словами: «Безбар’єрність – це ходити на танці в будь-якому віці».
Постери розповідають про філософію безбар’єрності, коли в суспільстві всім має бути комфортно, незалежно від стану здоров’я, віку чи інших відмінностей. Безбар’єрне суспільство передбачає, що всі мають можливості для реалізації.
Наприклад, один з постерів пояснює безбар’єрність як те, що в офісі має бути дитяча кімната. Або ще один приклад: «Безбар’єрність – це коли чоловік у декреті, а дружина – працює і навпаки». Очевидно, що поняття безбар’єрності ширше, ніж просто усунення фізичних бар’єрів.
Сітілайти з різними ілюстраціями розміщено у межах всеукраїнської соціальної комунікаційної кампанії з просування безбар’єрного спілкування. Її мета – достукатися до кожного, щоб позбуватися стереотипів та упередження у міжособистісному спілкуванні.
Ілюстрації, зображені на сітілайтах, спеціально для «Довідника безбар’єрності» створила Ольга Дегтярьова.
«Довідник безбар’єрності» – посібник з нової етики спілкування, флагманський проєкт першої леді Олени Зеленської.