
КАТЕГОРІЯ НОВИНИДАТА 17.04.22
На «Дія. Бізнес без бар’єрів» — нова сторінка: про діяльність учасників спільноти у воєнний час
Людина — головна цінність спільноти «Бізнес без бар’єрів» завжди — і під мирним небом, і у воєнний час.
На порталі Дія у розділі «Дія. Бізнес без бар’єрів» ще з перших днів вторгнення Росії з’явилася нова сторінка — «Дія. Бізнес без бар’єрів» у воєнний час».
Тут учасники спільноти, українські та міжнародні компанії, розповідають про свою діяльність сьогодні — як вони працюють для наближення миру й подолання наслідків війни, що зараз є найбільшими бар’єрами для кожного українця. Зокрема, компанії:
- підтримують стабільність фінансової системи країни
- допомагають нашим захисникам, медикам, рятувальникам
- евакуюють людей до безпечніших регіонів
- доправляють гуманітарні вантажі
- забезпечують роботу гуманітарних штабів
- тримають енергетичний тил
- популяризують українську книгу та авторів
- залучають допомогу з-за кордону
- консультують pro bono, заправляють, навчають
Щоб дізнатися більше, переходьте за посиланням.
«Бізнес без бар’єрів» — спільнота прогресивних мотивованих компаній, яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів».
Ком’юніті бізнесів налічує 21 учасника: «Укрпошта», «Ощадбанк», «Укрзалізниця», «Ашан Україна», 1+1 Media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, work.ua, корпорація «АТБ», Danone Україна, Visa, Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), група готелів Fairmont Grand Hotel Kyiv та Riviera House, ПриватБанк, McDonald’s в Україні, «Кока-Кола Україна», торгівельна мережа «Фокстрот», IT-компанія «EPAM Україна», книжкова платформа Yakaboo, мережа супермаркетів «Сільпо» та юридична фірма «Астерс».
Спільнота сповідує відкритість, тож доєднатися до неї може будь-яка компанія, яка уже впроваджує або лише планує імплементувати принципи безбар’єрності у свою діяльність.