Пропустити навігацію

КАТЕГОРІЯ НОВИНИДАТА 20.12.22

На Дії з’явився розділ, покликаний спростити взаємодію людини з державою

На порталі державних послуг Дія з’явився новий розділ – «Дія. Безбар’єрність». Його створено у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», щоб спростити взаємодію людини з державою.

Презентація розділу відбулася 20 грудня у прямому ефірі на YouTube-сторінці Міністерства цифрової трансформації за участю першої леді Олени Зеленської та віцепрем’єр-міністра – міністра цифрової трансформації Михайла Федорова.

Переходьте за посиланням, щоб подивитися трансляцію та дізнатися про можливості і функціонал «Дія. Безбар’єрність»: https://bit.ly/3GgINhn

«Важливо розуміти, що люди старшого віку та молодь користуються і інтернетом, і держпослугами по-різному. Літні люди частіше зацікавлені у державних послугах, але мають складнощі з користуванням діджитальними порталами. У молоді все навпаки: вони розуміють, як працює Дія та інші сервіси, але іноді навіть не думають шукати допомоги у держави під час важливих життєвих етапів (наприклад, пошуку першої роботи, щеплення маленької дитини). Отже, головна мета розділу «Дія. Безбар`єрність» – додати всім взаєморозуміння і людяності у спілкуванні з державою. Війна ставить нові питання щодня. Але й не знімає попередніх. Питання без відповідей – це бар’єр, перепона перед нашими надіями. Але завдання країни ці бар’єри прибирати – і навіть війна тут не стане на заваді», – зазначила Олена Зеленська.

«Дія. Безбарʼєрність» покликана стати помічником та другом для українців, які проходять через важливі моменти життя: стають батьками, шукають роботу, шукають мотивацію та допомогу попри отримання інвалідності або зміну соціального статусу. Ключові аудиторії проєкту: люди з інвалідністю, люди старшого віку, батьки дітей віком до 7-ми років, люди, які шукають роботу, внутрішньо переміщені особи.

Контент у розділі складається з трьох базових форматів: гіди, інструкції і особистий досвід.

Гіди – це відповіді на великі питання, наприклад, як не стояти в чергах за документами або як знайти першу роботу.

Інструкції – це допомога з конкретними питаннями, що стосуються певної послуги. Наприклад, навіщо мені електронна трудова книжка та як нею користуватися або як заповнити анкету на отримання пенсії.

Особистий досвід – це ті актуальні питання, яким зазвичай не знаходиться місця на державних порталах. Наприклад, особистий досвід людей, які змінили професію після 60, або «Мене не беруть на роботу без досвіду. Де його взяти?»

«Мінцифра працює над тим, щоб зробити Україну найзручнішою державою у світі. Сьогодні українці вже активно користуються державними послугами онлайн. Застосунком Дія користуються понад 18 мільйонів українців, ще 21,7 мільйонів отримують державні послуги на порталі Дія. Але наша мета не тільки розвивати онлайн-сервіси, а й забезпечувати рівний доступ до технологій. Запуск «Дія. Безбар’єрність» – важливий крок у цьому напрямку», – зазначив Михайло Федоров.

Новий розділ – за посиланням: https://bf.diia.gov.ua

Проєкт створений у співпраці з його ключовими аудиторіями: літніми людьми, молодими батьками, людьми з інвалідністю в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» спільно з Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Програми розвитку ООН в Україні, Швеції. Аналітичну підтримку надавала громадська організація «Безбар’єрність».

267 переглядів